125. godina! Sretan rodjendan stari Opel!
Adam Opel je 1862. godine pokrenuo fabriku šivaćih mašina.
Nakon šivaćih mašina i bicikala, Opel je počeo da proizvodi automobile prije 125 godina. Bogata istorija kompanije i električna budućnost koja se proslavila sa posebnom svečanosti.
Legende: Konačna proizvodnja Opel Kadetta u Bochumu 1962.
Ispod: statua osnivača Adama Opela u Rüsselsheimu.
Prvi model iz Rüsselshajma: “Patent Motor Car” iz 1899.
Zaposleni u Opelovom odjelu za automobile 1899. godine.
Opel 4 PS proizvodio se u Riselshajmu od 1924. godine.
Na montažnoj traci proizvedeno je više od 100.000 komada.
Legenda, proizvodnja Opel Kadetta u Bochumu 1962.
Opel Ascona A - model je proizveden u fabrici u Bochumu početkom 1970-ih. Posljednji automobil je u toj tvornici sišao s proizvodne trake 2014. godine.
Dobra vremena: Pronašao je svoju, uglavnom mušku bazu obožavatelja: Opel Manta se proizvodila između 1970. i 1988.
Električno u budućnost: Sastavljanje električnog modela iz Opela na lokaciji Eisenach.
Kakva raketa: replika RAK2, speedstera na raketni pogon, proizveden 1928. sa maksimalnom brzinom od 238 km/h, koju je predstavio Opel u Rüsselshajmu.
Opel se vratio u posao. Kao jedini njemački brend u evropsko-američkoj grupi Stellantis, marka automobila sa Blitzom već nekoliko godina ponovo zarađuje novac - nakon bolnog programa restrukturiranja, sa smanjenjem hiljada radnih mjesta i znatno smanjenim lokacijama.
U sjedištu u Rüsselshajmu obilježava ae godišnjica, 125 godina proizvodnje vozila. Proizvođač se fokusira na svoju električnu strategiju, koju izvršni direktor Carlos Tavares želi provesti protiv kineskog uvoza.
Od 1899. godine Opel je stavio više od 75 miliona vozila na točkove. Odluka o proizvodnji automobila došla je ubrzo nakon smrti osnivača kompanije Adama von Opela, koji je sagradio fabriku na Majni sa šivaćim mašinama i biciklima. Dobro obučena radna snaga i slične proizvodne metode bili su osnovni preduslovi da se postane najveći njemački proizvođač automobila 1920-ih, prije nego što su Adamovi potomci prodali kompaniju američkoj grupi General Motors.
Tokom zapadnonjemačkog ekonomskog čuda, Opel je postao privremeni tržišni lider i najvažniji konkurent VW Grupe. Rekord, Captain i kompaktni Kadett iz Bochuma bili su bestseleri, a kasnije su mali automobil Corsa i sportski automobil Manta također doprinijeli munjevitom uspjehu brenda.
Pad je počeo krajem 1980-ih s „Lopez efektom“, nazvanim po menadžeru Joséu Ignaciu Lópezu, koji je smanjio cijene dobavljačima bez obzira na kvalitet. Opelovi modeli konačno su izgubili reputaciju pouzdanosti, a menadžeri poslani iz Detroita mjenjali su se u sve kraćim intervalima.
Na ceremoniji, Huettl je najavio još odlučniji kurs ka elektromobilnosti: „Od 2025. svaki novi Opel model će biti isključivo na baterije. Na ovaj način dajemo važan doprinos cilju Stellantis grupe da bude CO2 neutralna do 2038.
Priču o uspjehu koju, naravno, Opel želi da nastavi – do 2030. godine i dalje, međutim, to se ne uklapa u činjenicu da je Stellantis holding ACC upravo postavio planiranu fabriku baterija na lokaciji Opel Kaiserslautern sa oko 2.000 radnih mesta.” na čekanju. Razlog za to je slaba potražnja za električnim automobilima na evropskom tržištu. Dudenhöffer vidi budućnost Opela kao nešto problematičniju: „Stellantis ima dugoročni problem da ne igraju ulogu na kineskom tržištu Već 2030. godine, broj jedinica bi premašio kombinovana tržišta.“ SAD i Evropa. “Ako niste u Kini, zapravo niste u poslu s automobilima.” Stellantis je stoga kupio kineskog proizvođača automobila Leapmotor, koji može brzo unijeti jeftine električne modele u portfelj grupe.
(express)
(spagos)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen