Sonntag, 18. Oktober 2020

Priča sa fudbalskog terena: “Sudija, je li ovo finale Svjetskog prvenstva?”

 







Nicola Rizzoli, sudija finala SP u Brazilu 2014. godine, u kojem su igrale reprezentacija Njemačke i Argentine, ispričao je jednu zanimljivu priču sa utakmice...

Italijanski arbitar Nicola Rizzoli rekao je da je njemački igrač Christof Kramer bio dezorijentisan i zbunjen nakon udarca u glavu, koji je dobio tokom meča.

"Ubrzo nakon udarca, Kramer je došao do mene i pitao me: “Sudija, da li je ovo finale?”. Mislio sam da se šali i natjerao sam ga da ponovi pitanje, na šta je on kazao: “Moram da znam da li je ovo finale”. Kada sam mu rekao da jeste, on je zaključio: “Hvala, bilo mi je važno da to znam", rekao je Rizzoli za italijanske medije.

Finale Mundijala bio je prvi meč koji je Kramer počeo od starta, pošto je zamjenio povrijeđenog Samija Khediru. Međutim, a već u 31. minutu prvog poluvremena morao je napustiti teren nakon zračnog duela i udarca glavama sa Ezequiel Garayem.

Rizzoli je naveo, kako je igraču Nemačke Bastianu Schweinsteigeru rekao da se Kramer ne osjeća dobro, ali je on nastavio da igra još 14 minuta nakon sudara s reprezentativcem Argentine.

I sam Kramer je nakon finala kazao da se ne sjeća cijelog prvog poluvremena.

Reprezentacija Njemačke je osvojila titulu šampiona svijeta, pošto je u finalu Mundijala sa 1:0 pobjedila Argentinu.

(sport)

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen